.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار بابلسر: فقدان اداره گردشگری در بابلسر توجیه گردشگرپذیری ندارد

فرماندار بابلسر با اشاره به اینکه مسئولان گردشگری استان، بابلسر را قطب گردشگری استان بیان کرده اظهار داشت: فقدان اداره گردشگری در این شهرستان توجیه گردشگری پذیری دقیقی ندارد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمد رضا نادری در جلسه کارگروه توسعه روستایی شهرستان در فرمانداری افزود: متولیان گردشگری استان و کشور با توجه به سند چشم انداز بیست ساله باید با شناخت جامعه هدف در شرح وظایف خود برنامه نویسی کنند.
وی خطاب به رئیس سازمان گردشگری مازندران گفت: متولیان امور و کارشناسان سازمان گردشگری ، بابلسر را به عنوان پایلوت گردشگری استان معرفی کرده ولی هیچ تشکیلات و دفتری در این شهرستان وجود ندارد.
وی با بیان اینکه برخی از روستاهای شهرستان قابلیت بالای گردشگری دارد در عین حال از روند کند اجرایی شدن پروژه گردشگری میرود بهنمیر ابراز تاسف کرد.
نادری افزود: با توجه به اینکه طرح فوق در آذرماه 85 از مصوبات سفر اول رئیس جمهور بوده دستگاه اجرایی ذیربط (سازمان گردشگری استان)با کندی موضوع را پیگیری کرده است.
وی در پایان از شروع استعداد شناسی روستاها و احداث خانه های عالم در روستاهای بابلسر خبر داد و گفت: امید است با اجرایی و عملیاتی شدن این طرح در ترویج و نهادینه شدن و بیان تفاسیر قرآن، احادیث، روایات، سنت، عترت و زندگی ائمه اطهار در بین جوانان گام های موثری در پیشبرد زندگی این نسل جامعه برداشته شود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.